2014. január 25., szombat

Szereplők

Sziasztok!
Itt vannak a szereplők! Délután hozom az első részt! Remélem tetszeni fog! Addig is iratkozzatok fel!
Puszi: Bogi :)

***


Victoria Jessica Thompson



Egy hónapja! Egy hónapja annak hogy teljes egészében megváltozott az életem. Ugyanis többé nem az vagyok aki egész életében tűrte hogy kicsúfolják és megalázzák. Végre az emberek énekesnőként kezelnek és nem csak egy egyszerű és unalmas lányként. El sem hiszem, hogy nem is olyan rég még kisgyerekként arról álmodoztam, hogy sikeres énekesnő legyek, amit most valóra is váltottam. És úgy lettem sikeres hogy végig azt csináltam amit a legjobban szeretek, énekelni! Egyszerűen imádom!




Emily Amber Scott




Emily-t már általános óta ismerem és még mindig ő az egyik legjobb barátnőm. Mindig nyugodt. Ő az aki mindig megnyugtat és meghallgat. Eléggé visszafogott a természete. De ennek ellenére nagyon jó humora van. Emily az összes titkomat tudja. Neki mindent elmondok. Mindig őszinte velem, néha még túlságosan is. Imádni való teremtés. Őt igazából nem lehet nem szeretni!




Jenna James



Igaz hogy őt nem olyan régen ismerem mint Emy-t, de ő is ugyanolyan jó barátnőm. Jenna az az ember aki minden buliban benne van. Hármunk közül ő a legvadabb. Ő nem az a nyugodtabb típus. Szerintem Jenna pontosan az ellentéte Emily-nek. Rengeteget tud beszélni. Ezenkívül jó a humora. Ő mindig megtud nevettetni. Jenna egyszerűen úgy tökéletes, ahogy van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése